czy ja dobrze to rozegralem?

Wszystko na temat umawiania się z kobietami.

czy ja dobrze to rozegralem?

Postprzez niesmialek 2012-01-14, 14:11

Przełamałem się i zagadałem w klubie studenckim do jednej dziewczyny, ta mnie jednak zbyła, bo powiedziała, że ma kogoś. :P To zagadałem do drugiej (która była w dodatku z koleżanką) - lol. Ja jestem studentem więc zapytałem czy studiuje na uczelni X, ona odparła, że mieszka tu i pracuje, powiedziałem, że chciałbym ją lepiej poznać i zaprosić na kawę więc żeby mi podała numer, ona zaskoczona mówi że nie wie, że musi się zastanowić, to ja, że muszę już iść, a na kawę umówić się zawsze można, więc podała mi swój numer.

Zadzwoniłem następnego dnia z propozycją spotkania w kawiarni, ona zaskoczona mówi, że nie wie jak stoi z czasem i że będzie miała plan pracy od dnia X, to ja jej mówię, że może wyślę jej wtedy smsa z pytaniem kiedy by jej pasowało, ona z wahającym się głosem odpowiedziała, że ok i zakończylismy rozmowę.

Czy ja dobrze to rozegrałem, wysłać jej smsa tego dnia X?
niesmialek

Pomógł/a: 0 razy

Re: czy ja dobrze to rozegralem?

Postprzez SkiTleS 2012-01-14, 14:35

samo zdobycie numeru nie wystarczy, musisz zainteresowac soba panne zeby pozniej chciala sie z Toba spotkac

zaplusowales bezposrednioscia i pewnym siebie podejsciem (przynajmniej tak to odczytalem z Twojego opisu) wiec po jakiego grzyba dzwonisz od razu nastepnego dnia, wyluzuj troche

ale ok - zadzwoniles - powiedziala ze nie wie jak bedzie z czasem - normalka, grafik sie ustawiany co jakis czas wiec mozna nie wiedziec

tutaj wystarczylo powiedziec ze ok, rozumiesz i zadzwonisz za kilka dni; smsy sa dla slabych (no albo czasami do podkrecania atmosfery :) )

wysłać jej smsa tego dnia X?

nie, zadzwonic i normalnie spytac sie w ktorym terminie jej berdziej pasuje Y czy Z, jak powie ze oba do kitu to spytaj sie kiedy ma wolny dzien i sprawdz czy Tobie tez odpowiada
SkiTleS

Pomógł/a: 9 razy

Postprzez Pablo Escobar 2012-01-14, 14:50