Wysłany: 2010-05-24, 01:09 hint - dziennik i przemyślenia
Witam.
Od dłuższego czasu, zabierałem się za zaczęcie dziennika i dziś na skutek rozliczenia efektów mojego rozwoju, postanowiłem, że czas najwyższy. Liczę, że to mi pomoże, wy mi pomożecie, a przy okazji będę miał utrwalone w nim wspomnienia, o których lepiej by nie dowiedziała się moja przyszła żona.
Mam 23 lata, mieszkam w dużej wielkości mieście, studiuję, pracuję, uprawiam sporty, gram na gitarze, czytam, interesuje się psychologią, próbuję być szczęśliwym.
A tak to się zaczęło.
Wychowywałem się w przeciętnej Polskiej rodzince. Mama mało pewna siebie, ugodowa, mało asertywna, tata prosty i surowy, pełen dominator. Wychowywała mnie głównie mama, tata próbował wpajać we mnie cechy mężczyzny, ale niestety, mama nieźle mnie przed tym broniła.
Gdy byłem mały, byłem przekonany, że tata źle traktuje mamę, stąd często miałem niechęć do jego zachowania. (Teraz widzę, że część z pośród tych sytuacji, to było modelowe zachowanie prawdziwego mężczyzny, czyli jak nie dać sobie wejść na głowę i zachować dominację w rodzinie. Dzięki temu, bardziej go zrozumiałem, a potrzebowałem do tego skończyć te 20 lat życia.)