Pomysł na spotkanie

Wszystko na temat umawiania się z kobietami.

Pomysł na spotkanie

Postprzez pwl 2012-02-21, 20:45

Potrzebuje pomocy, a właściwie pomysłu.
Sytuacja wygląda tak, około miesiąc temu poznałem dziewczynę, naprawdę wyjątkowa. Zarówno z charakteru jak i z wyglądu mój typ. Spotkaliśmy się już kilka raz, ostatnio już się całowaliśmy, spaliśmy razem (nie że seks, po prostu). Ogólnie chyba coś z tego będzie poważniejszego. No ale do rzeczy.
Potrzebuje pomysłu na spotkanie/a. Jestem człowiekiem, który nie lubi robić zwykłych rzeczy, a i ona chyba nie zadowoli się byle czym. Chciałbym robić coś wyjątkowego, coś co spowoduje ze oszaleje na moim punkcie. Niestety, większość moich pomysłów już wykorzystałem. Zwracam się więc do was o pomoc, macie jakieś sprawdzone, lub też nie pomysły na 'super randkę'? Dodam, że mieszkam w Krakowie i jestem studentem, wiec finansowo jestem trochę ograniczony. No i jakby nie było jest zima.
Czekam na wasze pomysły, z góry dzięki! :)
pwl

Re: Pomysł na spotkanie

Postprzez Bart00 2012-02-21, 22:11

Zabierz w plecak: stół, krzesła, winko, kwiaty w wazonie, świeczki i zapierniczaj z nią na dach wieżowca gdy już będzie się ściemniać. :mrgreen:

A tak na bardziej poważnie:
-kręgle
-jakieś opuszczone lochy w twoim mieście
-paintball (o ile dostępne)
-łyżwy
-odwiedzenie twoich rodziców (to już ekstremalna randka :lol: )
Bart00

Pomógł/a: 33 razy

Postprzez pwl 2012-02-22, 00:53

No ok, tylko że to wszystko jest takie oklepane :) Potrzebuje czegoś oryginalnego, niespotykanego, coś jak właśnie pomysł z kolacją na dachu, który jest genialny, sam na niego wpadłem, ale poczekam z nim jak będzie ciepło.
Jeszcze jakieś pomysły?
pwl

Postprzez barto9 2012-03-02, 15:22

paintball, wspinaczka, bilard (można fajnie uczyć dziewczynę :->) , darty, kręgle, narty, snowboard, drifting, imprezy (są najróżniejsze) - ja to praktykuję. Fajnym rozwiązaniem jest wziąć drugą parę i iść np na bilard, czy kręgle i grać w jednej drużynie.