walentynkowy sms

Czyli Flirt – jak sprawić, aby dziewczyna poleciała na Ciebie w ciągu kilku minut. O czym rozmawiać z dziewczyną? Jak ją zainteresować sobą? Jak jej zaimponować? Jak używać mowy ciała? Humor, tematy rozmowy i sztuczki, które sprawią, że będziesz najbardziej interesującym z mężczyzn.

walentynkowy sms

Postprzez gość 2012-02-10, 18:37

Hi,
Jestem studentem drugiego roku. Jakiś tydzień temu wykładowca nie przyszedł na zajęcia, wszyscy się rozeszli i zostałem tylko ja i jedna dziewczyna z roku pod salą, więc skorzystałem i zaproponowałem kawę. Poszliśmy do kawiarenki, gdzie spędziliśmy 1,5h, luźna rozmowa o wszystkim i o niczym. Po kawie doszliśmy razem do wniosku, że nie ma sensu iść na ostatni wykład, więc ruszyliśmy w stronę dworca, żeby pojechać do domu. Tam przyszło rozejść się na swoje przystanki. Tu odbyło się wszystko bardzo szybko, bo ona śpieszyła się już na swój autobus. Chwyciła mnie delikatnie za rękę i pożegnała się krótko coś w stylu "papa" i odbiegła. Mieszka ode mnie coś ponad 100km, ale nie zmienia to faktu, że jest interesująca. Chciałbym przekonać się czy jest może zainteresowana czy może traktuje mnie tylko jako kolegę. Myślałem, żeby się troszkę odkryć i wysłać 14lutego sms'a w stylu "wesołych walentynek" czy coś w tym rodzaju, nie jakieś wierszyki czy coś tylko króciutko.
Jak myślicie?
gość

Re: walentynkowy sms

Postprzez Bart00 2012-02-10, 18:58

Niech się kobita dowie, że jesteś stanowczym, dojrzałym facetem. Zadzwoń do niej i się umów na kawę-jeżeli Ci na niej zależy. I nie musi być to akurat w walentynki.

gość napisał(a):Chwyciła mnie delikatnie za rękę

Może i nic wielkiego, ale od niechcenia by tego nie zrobiła. Miękka Piłka jak się patrzy. ;-)

Powodzenia.
Bart00

Pomógł/a: 33 razy

Postprzez Blue^^ 2012-02-10, 23:46

ta zabawa z sms'em to takia dziecinada. Masz numer to tak jak Bart00 powiedział, dzwoń i się umów no gorącą czekoladę po ciekawym spacerze.
A piłkę ona Ci zaserwowała, tylko mądrze trzeba odbić.