Budowanie mięśni może wyczarować idei długich okresów czasu w gimnazjum, zanim wyniki są postrzegane. Budowanie mięśni to nie tylko ćwiczenie fizyczne. Chodzi o wiedząc, jak działają mięśnie i jak je budować, dzięki czemu można wybrać inteligentne techniki, aby uzyskać ciało, które chcesz w krótkim czasie. Czytaj, aby znaleźć kilka prostych i skutecznych porad dotyczących budowania masy mięśniowej szybko.

Jak zbudować masę mięśniową?

Wyciskaniu, squat i martwy ciąg powinny stanowić fokus sesji treningowych. Są one podstawą kulturystyki nie bez powodu. Od dawna wiadomo, że skutecznie dodają siłę, masę mięśniową i ogólną sprawność fizyczną. Uwzględnij te trzy w jakiś sposób przy każdym treningu. Jak zbudować masę mięśniową? To pytanie pojawia się bardzo często.

Pamiętaj o trzech najważniejszych ćwiczeniach i zawsze dołączaj je do swojego programu treningowego. Te ćwiczenia masowego budowania obejmują przysiady, prasy stołowe i martwe windy. Te będą nie tylko dodać kilka luzem do ciała, ale również pomogą Ci stan, jak również poprawić swoją siłę. Regularnie zmieniać te ćwiczenia.

Odżywki i suplementy w budowaniu masy

Skupić się na swoje odżywianie i spożycie kalorii w dniach, że będziesz robić ćwiczenia budowania mięśni. Godzinę lub tak przed treningiem, jeść więcej kalorii niż w typowym dniu. Nie sabotować swoje wysiłki przez Binge-eating na dni treningu. Zamiast tego, po prostu zwiększyć spożycie kalorii więcej niż zużycie na off dni.

Nie pozwól, aby Twoje treningi przekraczały jedną godzinę w czasie trwania. Twoje ciało zaczyna produkować nadmiar kortyzolu, hormonu stresu, po 60 minut sesji treningu. Extra kortyzolu może blokować testosteron i Twoje wysiłki na budowanie mięśni mogą być zmarnowane. Można tego uniknąć, pracując na nie dłużej niż 1 godzinę stale.

Aby upewnić się, że mięśnie uzyskać pełne korzyści z treningu, należy rozciągnąć mięśnie. Te pod 40 powinny spędzić trzydzieści sekund trzymając każdy odcinek. Odcinki nie mniej niż 60 sekund są zalecane dla osób powyżej 40 lat. W ten sposób będziesz mniej prawdopodobne, aby ulec kontuzji, jak zakończyć swoje ćwiczenia.

Białko jako budulec

Jeśli zamierzasz zwiększyć zużycie białka, ponieważ chcesz podnieść ciężary, zrób to ostrożnie. Może to zwiększyć kalorii i jeśli nie ćwiczyć wystarczająco dużo, można zdobyć tłuszcz. Zwiększyć spożycie białka powoli, dzięki czemu organizm może przekształcić go w mięśnie dobrze.

Przed przeczytasz ten artykuł miał pragnienie, aby lepiej siebie. Teraz, miejmy nadzieję, znasz kroki, które trzeba podjąć, dzięki czemu można sprawnie i szybko budować swoje mięśnie. Osiągnij swoje cele, korzystając z tych porad.