Budowanie mięśni może być trudne. Przez pewien czas możesz nawet czuć się zniechęcony, ponieważ nie ma szybkiego sposobu na osiągnięcie celów związanych z budowaniem mięśni. Jak powinien wyglądać trening interwałowy na bieżni? Aby utrzymać motywację, naucz się odpowiednich technik, aby wiedzieć, że budujesz mięśnie, nawet jeśli nie widzisz wyników od razu. Oto kilka solidnych porad, jak to zrobić. Na pewno trening interwałowy na bieżni jest istotny.

Bieżnia – jak zaplanować trening?

Jeśli trenujesz obecnie maraton lub wykonujesz jakikolwiek ekstremalny wysiłek kardio, to nie jest dobry moment, aby spróbować wzmocnić mięśnie. Ćwiczenia sercowo-naczyniowe są niezbędne dla sprawności, ale mogą zakłócać twoje próby zwiększenia siły poprzez trening siłowy. Aby zwiększyć masę mięśniową, skoncentruj się na treningu siłowym i zmniejsz ilość wykonywanego wysiłku. Sam trening interwałowy na bieżni jest bardzo wymagający.

Upewnij się, że Twoja dieta jest zdrowa pod względem odżywczym w dni, które zamierzasz podnieść. Chcesz dodać kalorie na około sześćdziesiąt minut przed planowanym podniesieniem, aby dać im czas na wchłonięcie i dostępność dla organizmu. Nie sabotuj swoich wysiłków, objadając się w dni treningowe. Zamiast tego po prostu zwiększ swoje spożycie kalorii bardziej niż zużycie w dni wolne.

Trening interwałowy z bieżnią

Kiedy chcesz dodać masę mięśniową do ramy, upewnij się, że otrzymujesz wystarczającą ilość białka. Jeśli nie otrzymujesz wystarczającej ilości białek, twoje ciało będzie musiało wykorzystać tkankę mięśniową, aby utrzymać się podczas ćwiczeń i zapobiec zwiększeniu objętości. Możliwe jest spożycie około 1 grama białka na każdy funt, który ważysz.

Trening grup mięśni, które są sobie przeciwne, takich jak klatka piersiowa i plecy, to świetny pomysł. Daje to jednej grupie mięśni przerwę podczas pracy przeciwnej, a także zapewnia, że ​​nie trenujesz nierównomiernie i nie zaburzasz równowagi mięśni. Jest to korzystne, ponieważ intensywność ćwiczeń można łatwo zwiększyć, zwiększając czas spędzany na budowie mięśni na siłowni.

Czy warto robić trening interwałowy na bieżniach?

Ogromne, zgrane, wyczynowe muskulatura kulturystyczna to nie jedyny cel, do którego możesz dążyć w dobrym programie budowy mięśni. Dostępnych jest wiele różnych schematów budowania mięśni i ważne jest, aby wybrać odpowiedni rodzaj przed rozpoczęciem. Jeśli dążysz do zwiększenia siły, możesz potrzebować suplementu, który pomoże zbudować masę.

Budowanie mięśni nie jest łatwe. Jeśli zdajesz sobie sprawę, że wykonujesz wszystkie prawidłowe ćwiczenia, zrelaksuj się i bądź cierpliwy. Możesz uzyskać stonowane ciało swoich marzeń poprzez włączenie tych wskazówek do technik budowy mięśni.